Geoblog.pl    radek    Podróże    Himalaje 2006    Delhi - dzien drugi

Delhi - dzien drugi

Indie
Indie, Delhi

Rano wstaje i musze doplacic 30 rupii za jakas obsluge. Dobra, niech mu bedzie. W nocy nic tanszego i tak bym nie znalazl. Wychodze i ide szukac czegos tanszego.
Do niedzieli bede mieszkal w BRIGHT GUEST HOUSE za 120 rupii za noc. Lazienka na zewnatrz, ale to nie stanowi problemu. W hotelu same trampy.

Ide pozwiedzac New Delhi. Zobaczylem wszystko co sugeruje przewodnik. Nic ciekawego. Na jutro zaplanowalem najwieksze atrakcje Old Delhi. Oby bylo lepiej.

Hindusi masakrycznie upierdliwi. Generalnie Delhi podobny jest do miast Bliskiego Wschodu. Jednak Arabowie sa 100 razy bardziej przyjazni niz Hindusi. Tu ulica nie mozna przejsc, wszyscy cie zaczepiaja, zeby cos sprzedac, przewiezc gdzies lub zeby pojechac do slepu przyjaciela. Do tego przerecaja na cenach, oszukuja i klamia! Sa tak meczacy, ze po calym dniu na miescie ma sie wszystkiego dosyc. Nie wiem czy mozna do tego przywyknac.

Gdy wracalem z kafejki netowej, uslyszalem swojski jezyk. Koles przeczytal polski napis na mojej koszulce i zaczal mnie wolac ;] Okazalo sie ze wlasnie wraca z miesca, gdzie ja sie dopiero udaje. Wrocil z Nepalu z treku dookola Annapurny. Powiedzial ze Nepal to zupelnie inna bajka, o wiele lepiej niz w Indiach. Takze narobil mi smaku. Pracowal przez ostatnie 8 miechow w Irlandi i teraz zrobil sobie wypad. W Nepalu spotkal Zydow, ktorzy tez szli dookola Annapurny, takze zabral sie z nimi. Dalem mu 10 rupii na wode i ustawilismy sie na nastepny dzien.

Wydalem:
360 rupii za 3 noclegi
100 rupii za wejscie do starego fortu
30 rupii mirinda (maly przekret, ale i tak chcial dwa razy tyle)